Våra cricuts!

I denna lilla serie så kommer vi i inspiratörers-gänget berätta om hur vi skaffade våra cricutar.

Idag är det jag (Linda) som tänkte berätta hur jag kom i kontakt med cricut och hur jag sen införskaffade en. För min del så började det hela med YouTube runt 2008  och närmare bestämt en av mina favoriter Robyn- The Pink stamper. Och jag blev nyfiken på en mer och mer. Men jag tyckte att de var dyra och jag ville inte lägga så mycket pengar om jag inte var helt säker. Samt att det fanns inte så många som hade en här i Sverige. (inte som jag kunde hitta i alla fall). En av de tidigaste som jag kom i kontakt med var Marie och jag minns att jag skickade något mail om maskinen till henne. Men sen blev det så att jag såg att det var en tjej som hade den lilla cricuten (baby bug) till salu och vi skulle till samma träff så det blev så att jag köpte den. Istället för den stora som jag hade tänkt mig ifrån start.

Och jag hade den lilla i över ett år. Tills jag i oktober förra året köpte den gamla Expression. (Det har kommit ut en ny Expression som heter Expression 2 kort och gott) Och min kärlek till dem är fortfarande lika stort. Och för ca 1 månad sen så köpte jag Gypsyn och ännu flera möjlighet har öppnats.

Så här såg det ut när jag fick hem min ”E”:

Och så min nya leksak Gypsyn:

Och jag kan till slut säga att detta är det bästa köpet som jag har gjort. Jag är så glad att jag vågade ta steget och köpa en cricut!

//Linda

Det här inlägget postades i Maskiner, VåraCricuts. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Våra cricuts!

  1. Eva-Mari Karlsson skriver:

    Cricuten är superbra! Har ju en create och trivs med den. Har även en craft robo som skär superdåligt! Det kan ju vara konflikter mellan datorprogram men jag ångrar det köpet!

Kommentera

