Nyheter ifrån Provo craft! 2#

Nyheter!

Den 16 juni 2011 så släpptes ytterligare sex nya kassetter ifrån provo craft!

Och denna gången är det vanliga full kassetter som släpptes.(utöver den första som är exklusiv till Creative Memories) Dessa 6 är:

  • CREATIVE MEMORIES TRAVELER
  • SUMMER CELEBRATIONS
  • AUTUMN CELEBRATIONS
  • ORNAMENTAL IRON 2
  • PHRASES
  • SOPHISTICATED (by Teresa Collins)

Och så lite bilder på de olika kassetterna:

CREATIVE MEMORIES TRAVELER:

SUMMER CELEBRATIONS

AUTUMN CELEBRATIONS

ORNAMENTAL IRON 2

PHRASES

SOPHISTICATED (by Teresa Collins)

Så vad tycker ni? Vilka tror ni kommer att få hamna hos er?

Det här inlägget postades i Kassetter, Nyheter. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Nyheter ifrån Provo craft! 2#

  1. bat3 skriver:

    Det var enklare att välja ut vilka som inte tilltalar mig:
    Det är PHRASES och ORNAMENTAL IRON 2!!!
    CREATIVE MEMORIES TRAVELER: Gillar verkligen brillorna och apelsinen
    SUMMER CELEBRATIONS: Många intressanta men för att bara nämna några jag gillar; grillarna, örnen och glassen
    AUTUMN CELEBRATIONS: Mina favoriter här är häxan och hamburgaren
    SOPHISTICATED: Gillar nycklarna, klockorna samt ramarna/ speglarna

    Detta är mina första tankar…vissa kassetter växer med tiden så att säga och man ser fler möjligheter och de blir då mer intressanta. Detta har hänt mig flertalet gånger!!!! 😀

    • |Linda| skriver:

      Ja jag kan bara hålla med dig överlag. Fast det är nog ärligt talat ingen som jag verkligen,verkligen vill ha i denna rundan! Men som du säger, när man ser dem användas så ändras det snabbt.

  2. bat3 skriver:

    Priset är en stor avgörande faktor för mig… ibland får jag hålla mig till tåls tills det att priset hamnar på en rimlig nivå för min ekonomi. Om det endast är ett få tall figurer som jag kan tänkas använda, måste alltså priset bli mycket lågt samt skickas tillsammans med andra kassetter (ingen ökad fraktkostnad). Ingen av dessa kommer att hamna i min kundvagn just nu…men man skall aldrig säga aldrig 😉 Utgående kassetter – då får jag eld i backen!!!

    Här kommer ett par exempel:
    Disney Happily Ever After $22.02
    DISNEY TINKER BELL AND FRIENDS $18.27
    Speaking of Winter $25.65 ( 50% delägare)
    Learning Curve $18.01
    CURSIVE 101 $20.50 ( 50% delägare)
    Word Party $20.50 ( 50% delägare)

    • |Linda| skriver:

      Jo jag tänker likadant det är bara ett fåtal som jag har betalat 30-35 dollar för och där går min gräns.

  3. Sharon skriver:

    I like the Iron Cart, and there is a new Frames cart that is really nice, but I wont buy them, Way to much much for my empty pockets, I will just have to make my own. LOL!

    Sharon

Kommentera

