Våra Cricuts

Då var det min tur Marit och berätta hur jag blev med Cricut. Jag köpte min Cricut Expression för drygt tre månader sedan med stor hjälp utav Linda, tusen tack för det . Har länge varit sugen på att köpa en, men tyckt att det var så mycket pengar att lägga på en maskin men efter att ha provat liknande maskiner, Slice och CuttleBug så bestämde jag mig för att köpa en Cricut och jag är sååå nöjd.  Och jag älskar min ”lilla bebis”, mitt bästa köp.

Det här inlägget postades i Maskiner, VåraCricuts. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Våra Cricuts

  1. |Linda| skriver:

    Vilken härlig läsning!

Kommentera

