Cricut Magazine juni/juli

Hej! Idag tänkte jag, Marit visa er några godbitar ur det senaste nummret av Cricut Magazine, den ges ut 6 gånger om året och det här är nummer tre. Jag köpte min tidning på ebay, skriv cricut magazine i sökrutan så får du upp flera träffar.  I varje tidning har dem en del som dem kallar för ”Cartridges of the month” och den här gången är det Country Life som lyfts fram lite extra. Hur söt är inte den här vattenkannan.

Här kommer mina favoriter.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Cricut Magazine juni/juli

  1. bat3 skriver:

    Jag och dottern har köpt Jan – Aug, de ligger i USA och väntar på oss! Vi skall titta igenom några nummer där, men också spara några till resan hem till Sverige! De ser ut att bli en trevlig läsning… 🙂

  2. |Linda| skriver:

    En av mina favorittidningar! Måste köpa fler nummer!

Kommentera

