Våra Cricuts

Idag är det min tur – Viktoria (Viktoria1986) att berätta hur jag köpte min Cricut maskin.

Jag ska börja att tacka Linda som hade gjort så fina alster i hennes blogg som inspirerade mig att kolla vidare på vad denna maskin har att erbjuda. Hon berättade om maskinen för mig. Sedan använde jag även youtube för fortsatt utforskning  av maskinen.

Och efter en lång, lång tid av funderande fram & tillbaka så började jag att spara pengar till denna underbara maskin. Tillslut hade jag sparat så mycket att jag lyckats komma fram till målet – Köpa en Cricut maskin.

Jag beställde den från en butik här i Sverige för att lättare ha någon att diskutera med om det skulle uppstå problem med maskinen & för svenska uttag osv.

Till min maskin fick jag 2 kassetter, dessutom inhandlade jag 1 kassett från Ebay redan innan maskinen kom hem till mig. I min beställning från butiken ingick dessutom Design studio. Köpte också ett extra skärblad till. På Ebay inhandlade jag en spatula och det gröna verktygskittet. Mina kassettinköp fortsätter jag att göra på Ebay.

Såhär såg det ut när den anlände hem till mig i februari 2011;

   

Och min maskin; (Bilder från 22 Juli 2011)

   

//Viktoria1986

Det här inlägget postades i Maskiner, VåraCricuts. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Våra Cricuts

  1. Ulisses skriver:

    Hi,

    Where can I buy such machine here in Sweden. Or are there any other to have it here?
    Please, need advice desperately.

Kommentera

