Fit to length: LO

Idag så är det knappen ”Fit to length” knappen som står i fokus. Och vet ni inte vilken knapp det är och vad den gör. Så titta gärna inom HÄR för att få en beskrivning.

Till denna LO:n så har jag (Linda) använt mig av kassetten Graphically Speaking samt ”Fit to length” knappen. Jag skar ut den i storlek 3 inch. Och pilen är gjord i 3 inch med. Men det var lite ord med som jag inte använde så själva pilen är mindre. 🙂

Glöm inte bort att titta på de övriga beskrivningarna heller.

//Linda

Det här inlägget postades i Kassetter, Tips&Trix. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fit to length: LO

  1. tiramix skriver:

    Vilken härlig LO du gjort Linda, den här gillar jag mycket.

Kommentera

