Grattiskort med Songbird

Idag så visar jag(Linda) upp ett grattiskort som jag har gjort med kassetten Songbird.

Songbird är i första hand en alfabetskassett men den har även ett antal figurer. Och som namnet på kassetten avslöjar så handlar kassetten om fåglar.

Så allt handlar om fåglar och i detta fallet mera ”vuxna” fåglar.  Fågeln är gjord i 2.5 inch.

Det här inlägget postades i Alster, Kassetter. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Grattiskort med Songbird

  1. bat3 skriver:

    Snyggt!
    Det här är en kassett som inte intresserat mig förut…men… OMG! Vilken snygg font det finns på den!!! Kanske måste jag lägga till den på min inköpslista 🙂

    • |Linda| skriver:

      Visst är det så att man blir intresserad mycket lättare när man har sett dem mera konkret. 🙂 Den är väldigt användbar!

  2. Ping: SCB: Grattiskort med Songbird | Lindas pysselblogg

Kommentera

