Träd kort

Detta träd kortet ifrån Create a Critter sidan. 68 i handboken gjorde jag i 3 inches (trädet alltså.) Hela kortet är 15 x 15 cm.

Inställningarna på maskinen jag hade var;

Speed = Med

&

Pressure = Max.

Motiv pappret som jag använde (de bakom trädet) är ifrån Maja Design – Mina vänner Paula Klippark.

Jag chalkade kanterna i brunt dessutom med – Chestnut Roan för en snygg effekt.

//Viktoria1986



Det här inlägget postades i Alster, Kassetter. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Träd kort

  1. |Linda| skriver:

    Sött kort! 🙂

Kommentera

