Grattis kort med From My Kitchen kassetten

Idag visar jag (Linda) upp ett grattis kort som jag har gjort med månadens kassett, From My Kitchen.

Allt urskuret är gjord med denna kassetten. Scallopcirkeln är gjord i 2.5 inch och är ”lagret” till fåret på sidan  i handboken.

Och ovalen finns på flera platser i handboken och är 3 inch. De blir inte så stora därför är den större än scallopen. Ni får testa er fram här.

Tårtan är även denna gjord med samma kassett och i storlek 3.5 inch.

Det här inlägget postades i Kassettserier. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Grattis kort med From My Kitchen kassetten

  1. Ping: Ett grattis kort för SCB! | Lindas pysselblogg

  2. bat3 skriver:

    Snygg tårta och fat! Min kassetten ligger och väntar på mig i Ohio !!! Bara 4 dagar kvar ohhiii… tills jag kan öppna och fingra på alla mina nya pyssel leksaker.

    …men vart är alla de många ljusen LOL!!!

  3. stephi skriver:

    superfin tårta Linda! Ett så fint kort

Kommentera

