Enkelt tips på hur du gör rent din skärmatta

Hej!

Idag tänkte jag, Marit visa hur du på ett enkelt och smidigt sätt gör rent din skärmatta och får den lite mer klistrig. Jag har använt mig utav parfymfria babyservetter som du kan köpa i en mataffär plus två verktyg, en spatula och en scraper för att skrapa bort papper mm.

Det du gör är att du tar en servett och bara gnor över hela mattan så får du ett resultat som nedan. Kan ju säga att servetterna vart helt svarta när jag var klar.

  En närbild på hur det såg ut innan jag gick lös med servetten.

 Och så här blev resultatet.

Lycka till!

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Enkelt tips på hur du gör rent din skärmatta

  1. |Linda| skriver:

    Det blev ju riktigt bra!!

Kommentera

