Månadens kassett alster: Wild card

Idag visar jag(Linda) upp ett kort som jag har gjort med Wild Card kassetten, som är månadens kassett.

Allt är utskuret i 5 inch. Det härliga med denna kassetten och många andra är att man slipper fundera på vilken storlek som behövs till de olika delarna utan basfigurens storlek och sen ändrar man inget. Detta kortet har även ett kuvert som medföljer. Som ni kan se på bilden nedan.

Jag gjorde dock inget kuvert denna gången.

Det här inlägget postades i Alster, Kassettserier och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Månadens kassett alster: Wild card

  1. Ohhh Snap skriver:

    Beautiful card :D.

  2. stephi skriver:

    så snyggt när du sätter vitt sådär på dina alster, jag har själv köpt mig en burk.

Kommentera

