Min vardag: LO

Idag är det jag (Linda) som visar upp en LO. Och närmare bestämt en om min vardag.

Jag har använt mig av Gypsyn till denna LOn och därför vet jag inte exakt vilken sida som de ligger på i hanboken.

”Top not” diesen är gjord 10.5 inch och kommer ifrån Gyspy Wanderings.

Min vardag kommer ifrån Birthaday bash och är i 1 inch.

Och kaffekoppen kommer ifrån A child’s year och är i ca 2 inch.  LO:n är väldigt enkel men jag gillar den ändå.

Det här inlägget postades i Alster, Gypsy och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

