Cirkelkort gjort med Wild card

Idag tänkte jag, Linda, visa upp yttligare ett kort gjort med Wild Card kassetten. Och denna gången blev det ett cirkel kort ifrån denna sidan i handboken.

 

Och jag har har använt mig av blackout samt Liner. Utöver dessa funktioner så har jag använt mig av fit to page för att få kortet så stort som möjligt. Och storleken blev 5,35 inch. Vilket även liner är skuren i.

Bokstäverna kommer ifrån min favoritfont som finns på Brithday bash och är skuren i 1.25 inch.

Mina foton är inte så fina men jag har köpte en ny dator och har inte hunnit installera Photoshop så jag hoppas att ni kan överleva att de är lite dåliga.

Det här inlägget postades i Gypsy, Kassettserier och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Cirkelkort gjort med Wild card

  1. Yvonne skriver:

    Snyggt!
    Nu har jag köpt den där kassetten efter att ha sett den här. Tack för tipset.
    Har gjort ett testkort som nu finns i min blogg om ni vill se.
    http://yvonnesscrapkort.blogspot.com/2011/09/wild-card.html

  2. Yvonne skriver:

    Hej igen!
    Tack för titten och visst får ni visa upp det här =))

  3. Yvonne skriver:

    Nu har jag även ”liftat” detta runda kort. Inspirationen flödar =))
    kolla gärna
    http://yvonnesscrapkort.blogspot.com/2011/09/tack_18.html

Kommentera

