En tavla med ett rum

Hej på er, Stephi här. I dag ska jag visa en tavla/tittskåp med massa kul inuti.

Jag har tidigare gjort en sådan och nu ville min vän ha en, hon också.

Jag har använt kassetten Sentimentals till detta projekt. Nu kommer många bilder 🙂



Ramen mäter40*60. Bordet, stolen är utstansade i 7 inch. Ramen i 3,5 .  Lampan i 2,5 inch och burkarna i 2. Jag har använt en martha stewart stans till hela tavlan, ovanpå det har jag målat med akrylfärg.

Jag har tagit figurer från sidan 28,  38, 40, 41 samt 42. (stol, bord, spegel ,nyckel, lampa och burkar)

Tack för mig! Ha en fin lördag,

Stephi


 

Det här inlägget postades i Alster, Kassetter. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till En tavla med ett rum

  1. NHL skriver:

    Så vackert!

  2. |Linda| skriver:

    Den är verkligen underbar Stephi!! 🙂 Den kassetten passar verkligen dig perfekt med!!

  3. Zima skriver:

    Jättefin tavla! Så roligt att titta runt i rummet och se alla små söta detaljer 🙂

  4. Ywonne skriver:

    Fint och Romantiskt :O)
    Förstår att din vän ville han en sån …

    Ha det bra !

  5. bat3 skriver:

    Super läckert, så många fina detaljer!!!!

Kommentera

