Min gypsy

Först och främst så måste jag (Linda) be om ursäkt för att detta inlägget så sent men omständigheter i livet gjort att det blev som det blev.

 

Men jag har gjort en LO om min gypsy. Bokstäverna kommer ifrån Nursery Rhymes och är i storleken 1.5 inch, banner kommer jag pinsamt nog inte ihåg men det finns flera olika på dem olika kassetterna. Och det samma gäller ”klockvisarna”.

Det här inlägget postades i Alster, Gypsy och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Min gypsy

  1. stephi skriver:

    sjysst LO..haha. Ja kärleken till ens pyssel saker är stor så stor *ler*

  2. bat3 skriver:

    Ja, min Gypsy är också älskad…men inte så mycket att jag kommer att göra en LO om den, men man skall aldrig säga aldrig…som sagt så…

    • |Linda| skriver:

      haha, jag hade verkligen längtat och väntat på den. Och efter cricuten är den verkligen mitt bästa pysselköp! 😀

Kommentera

