Ett grattis kort med tårta

..visar jag idag.  Jag har åter använt kassetten Fancy frames.

Ramen på framsidan är från kassetten. Den är gjord i 4 inch.

Tårtan är gjord såhär: Jag klippte en remsa som jag bigade på båda sidor. Jag klippte små flikar hela vägen där jag bigat. Jag använde kassetten Platin Schoolbook för att få två cirklar.

Sedan klistrade jag i hop tårtan, satte på låtsas snö med en spatel. Min tårta är ca 1,5 cm hög(förutom flikarna)

Till sist vill jag visa kassetten.

Ha en mysig helg, Stephi


 

 

 

Det här inlägget postades i Alster, Kassetter. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Ett grattis kort med tårta

  1. viktoriahelena skriver:

    Vilket läckert kort. Vad finner man den coola stämpeln?

  2. stephi skriver:

    jag har köpt den på Kenny K download. Tack så mycket!

  3. Yvonne skriver:

    SUPERSNYGGT!
    Den kassetten blir min nästa =) Har funderat länge på den.
    Ha en trevlig helg på er alla!
    Kram//Y

  4. |Linda| skriver:

    Så vacker den är Stephi!!

  5. Marianne Stark skriver:

    Jisses så snyggt, vad du e duktig!!
    MVH/Majsan

  6. bat3 skriver:

    Läckert kort …super snyggt!

Kommentera

